دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اس ام اس عاشقانه

روی قلبی نوشته بودن شکستنی است مواظب باشین ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است ، راحت باشید . . . ! . . . اس ام اس عاشقانه دوستت دارم ، رازیست که ، در میان حنجره ام دق میکند وقتی که نیستی . . . . . . جدیدترین اس ام اس های عاشقانه دوری از این دیده ، اما باز یادت میکنم /حرمت این آشنایی فرش راهت میکنم در فراقت ، غم حصار خنده هایم را شکست / باز هم از انتهای دل صدایت میکنم . . . . . . دوبیتی عاشقانه توکه با دیگرانت بود میلی / چرا یادت مرابشکست خیلی ؟ مگر قصدت پریشانی ما بود / که عشق ما نشد مجنون و لیلی . . . ؟ . . . پیامک عاشقانه یادم نرود که : من تنها هستم ، اما تنها من نیستم . . . . . . متن عاشقانه چه تجارت ناشیانه ای بود آن همه نازی که من از تو خریدم . . . . . . اس ام اس عاشقانه جدید روزی می شود که برگ برنده ات دل می شود اما تو دیگر حاکم نیستی . . . . . . اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد . . . . . . دستهایت را زیر تنهاییم ستون کن که من از آوارگی بی تو بدون میترسم . . . . . . درود بر آدم های خوب ، آنها که در اندیشه ی دیگران تصویر زیبا می نگارند . . . . . . عشق یعنی وقتی هزار دلیل برای رفتن هست هنوز دنبال یه بهونه‌ای که بمونی . . . . . . چمن ها بی تو زیبایی ندارد / بهار و گل دلارایی ندارد فریب کَس نخوردم جز تو ای یار / که دیگر کَس فریبایی ندارد . . . . . . احساس تو طروات باران است / بر زخم شکوفه های گل درمان است هروقت که در هوای تو میچرخم / انگار نفس کشیدنم آسان است . . . . . . تو این "مـــَــن ها " را از خودت "مــِـن‌ها" کن من میـمیرم برای باقی مانده ات . . . . . . تا کی دل من چشم به در داشته باشد ؟ ای کاش کسی از تو خبر داشته باشد آن باد که آغشته به بوی نفس توست از کوچه ما کاش گذر داشته باشد . . .کمی گیجم کمی منگم ، عجیب است / پریده بیجهت رنگم ، عجیب است تو را دیدم همین یک ساعت پیش / برایت باز دلتنگم ، عجیب است . . . . . . آرشیو کامل اس ام اس های عاشقانه روی قلبی نوشته بودن شکستنی است مواظب باشین ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است ، راحت باشید . . . ! . . . اس ام اس عاشقانه دوستت دارم ، رازیست که ، در میان حنجره ام دق میکند وقتی که نیستی . . . . . . جدیدترین اس ام اس های عاشقانه دوری از این دیده ، اما باز یادت میکنم /حرمت این آشنایی فرش راهت میکنم در فراقت ، غم حصار خنده هایم را شکست / باز هم از انتهای دل صدایت میکنم . . . . . . دوبیتی عاشقانه توکه با دیگرانت بود میلی / چرا یادت مرابشکست خیلی ؟ مگر قصدت پریشانی ما بود / که عشق ما نشد مجنون و لیلی . . . ؟ . . . پیامک عاشقانه یادم نرود که : من تنها هستم ، اما تنها من نیستم . . . . . . متن عاشقانه چه تجارت ناشیانه ای بود آن همه نازی که من از تو خریدم . . . . . . اس ام اس عاشقانه جدید روزی می شود که برگ برنده ات دل می شود اما تو دیگر حاکم نیستی . . . . . . اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد . . . . . . دستهایت را زیر تنهاییم ستون کن که من از آوارگی بی تو بدون میترسم . . . . . . درود بر آدم های خوب ، آنها که در اندیشه ی دیگران تصویر زیبا می نگارند . . . . . . عشق یعنی وقتی هزار دلیل برای رفتن هست هنوز دنبال یه بهونه‌ای که بمونی . . . . . . چمن ها بی تو زیبایی ندارد / بهار و گل دلارایی ندارد فریب کَس نخوردم جز تو ای یار / که دیگر کَس فریبایی ندارد . . . . . . احساس تو طروات باران است / بر زخم شکوفه های گل درمان است هروقت که در هوای تو میچرخم / انگار نفس کشیدنم آسان است . . . . . . تو این "مـــَــن ها " را از خودت "مــِـن‌ها" کن من میـمیرم برای باقی مانده ات . . . . . . تا کی دل من چشم به در داشته باشد ؟ ای کاش کسی از تو خبر داشته باشد آن باد که آغشته به بوی نفس توست از کوچه ما کاش گذر داشته باشد . . . . . . من ملک بودم و فردوس برین جایم بود / آدم آورد در این دیر خراب آبادم نیستم آدم اگر باز نگردم آنجا / زین جهت هست اگر باز کمی دلشادم . .
‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

کاش یکم بارون بگیره
ساعت0:27---20 خرداد 1391
زیبابود

به منم یر بزن
پاسخ: مرسی عزیزم واس نظرت مطمعا باش به وبت می یام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 23:53 | |